Dėl koronaviruso Lietuvoje

Siuntų pristatymo pasikeitimai:

OMNIVA:

„Dėl koronaviruso Lietuvoje paskelbus karantiną, imamės visų prevencijos priemonių ne tik darbuotojų, bet ir klientų bei visuomenės sveikatos saugumui užtikrinti. Norime pranešti apie pasikeitusias siuntų pristatymo sąlygas ir pasidalinti rekomendacijomis, užtikrinančioms toliau palaikomą siuntų pristatymo kokybę.

Karantino sąlygomis ir siekiant išlaikyti nuolatinį siuntų pristatymą koreguojame siuntų pristatymo tvarką:

Nuo kovo 16 d. visos privatiems gavėjams skirtos el. parduotuvių siuntos su kurjeriniu pristatymu automatiškai peradresuojamos į artimiausią laisvą paštomatą iš anksto neperspėjus. Primename, kad prekių pristatymas į paštomatus lieka vienu saugiausių būdų, nes jis leidžia išvengti tiesioginio kontakto. Didžioji dalis – 298 iš 300 – mūsų paštomatų įrengti atvirose vietose, lauke, mokėjimas už paslaugas vykdomas bekontakčiu atsiskaitymo būdu, o tai taip pat sumažina riziką.
Kadangi nuo kovo 16 d. visas siuntas pristatome tik į paštomatus turint kitų siuntų pristatymo partnerių paslaugas jūsų el. parduotuvėje, rekomenduojame išjungti Omniva kurjerinį servisą.“

Dėl šios priežasties kavaitalija.lt internetinėje svetainėje išjungėme pristatymą per kurjerį.